Menu

Probleem met online verzendlabel(s)

Werkt je verzendlabel of postzegelcode niet zoals het hoort? Of ging er iets mis bij de bestelling? Geen nood, onze digitale collega Daan staat voor je klaar. Hij kan je helpen om je geld terug te vragen. Heb je daar inderdaad recht op? Dan maakt hij het ook meteen voor je in orde. Het geld staat dan binnen twee weken weer op je rekening.

Checklist: geld terugvragen via Daan

1. Check je e-mail

Heb je net een bestelling geplaatst? Het duurt soms wat langer voor je deze ontvangt. Controleer daarom eerst je e-mail en spamfolder.

2. Zoek je ordernummer op

Na 1 uur niks ontvangen? Zoek alvast je ordernummer op, dan kunnen we je sneller helpen. Een ordernummer bestaat uit een cijfer, twee letters, nog een cijfer en nog drie letters (bijvoorbeeld: 1AB2CDE). Je vindt het in de e-mail die je krijgt bij je bestelling en in de omschrijving op je rekeningafschrift.

3. Vraag het Daan

Neem hieronder contact op met Daan.