Menu

Veelgestelde vragen

Status lopende vraag of klacht

Heb je een klacht ingediend en ben je benieuwd wat de status is? Dan kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Gebruik hiervoor de contactopties hieronder.

Onze medewerkers kunnen vragen om een Track & Trace-code of andere relevante gegevens. Handig dus als je deze alvast bij de hand houdt.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.