Menu

Veelgestelde vragen

Wat betekent mijn Track & Trace status?

Op Track & Trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket.

Track & Trace werkt door middel van scans. We scannen je pakket op meerdere momenten in het bezorgproces. Vanaf het moment dat de afzender het pakket aan PostNL heeft gegeven tot het moment van bezorging. Bij iedere nieuwe scan verandert de status in Track & Trace.

Dit zijn de meest voorkomende statussen: 

  • Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces
  • Zending is bij PostNL
  • Zending is gesorteerd
  • Bezorger is onderweg
  • We hebben u gemist, we komen nog een keer
  • Zending is bezorgd
  • Zending is bezorgd bij de buren op nr. […]
  • Zending af te halen bij PostNL-locatie
  • Vertraagd

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.