back

Ik heb een andere vraag

Ik heb een klacht over mijn bestelling in de PostNL webshop

Wanneer u niet tevreden bent over een bestelling die u heeft gedaan in de PostNL webshop, dan willen wij dat graag weten. We werken elke dag aan het verbeteren van onze webshop, maar soms gaat er iets mis. Dat is natuurlijk vervelend en wij willen dat graag oplossen. 

Dat lukt het snelst wanneer u contact op neemt met onze klantenservice. Maak hiervoor gebruik van de contactopties onderaan deze pagina. 

Niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze manager Klantenservice aan. U kunt hem een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 5 werkdagen heeft u antwoord. 

PostNL klantenservice
T.a.v. manager Klantenservice

Postbus 99180
8900 NA Leeuwarden

Heeft hij u niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kunt u uw klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.


Pakketten binnen nederland


Pakketten van en naar het buitenland


Brieven, verhuis, bewaar, doorzendservice of rouw


Overig

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN