Menu

Service & Contact

Waarmee kunnen we u helpen?

Bent u misschien hier naar op zoek?

Hoe is de factuur opgebouwd?

De uitleg over de opbouw van een factuur is te vinden in de voorbeeldfactuur voor post of de voorbeeldfactuur voor pakketten

Lees meer

Hoe kan ik me aanmelden voor Mijn PostNL?

U kunt zich aanmelden voor Mijn PostNL op onze aanmeldpagina. Uw aanvraag wordt binnen drie dagen verwerkt.

Lees meer

Waar staat mijn PostNL klantnummer?

Het klantnummer staat linksboven op de factuur en in Mijn PostNL onder ‘Mijn account’.

Lees meer

Gaat uw vraag over iets anders?

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek