Menu

Service & Contact

Waarmee kunnen we u helpen?

Bent u misschien hier naar op zoek?

Hoe kan ik inloggen bij Mijn PostNL en wat als mijn account geblokkeerd is?

Na 30 minuten kunt u nogmaals proberen in te loggen.

Lees meer

Waar is de dichtstbijzijnde postbuslocatie?

Vind eenvoudig en snel een postbuslocatie bij u in de buurt.

Lees meer

Post met Track & Trace niet bezorgd

Bekijk wat u kunt doen als uw post met Track & Trace niet is bezorgd.

Lees meer

Gaat uw vraag over iets anders?

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek