Veelgestelde vragen

Wanneer bezorgt Extra@Home mijn bestelling?

Als het zo ver is krijg je van ons een e-mail (meestal de avond of nacht ervoor). Daarin staat het tijdvak waarin onze bezorgers bij jou langskomen. Op de dag zelf sturen we je ’s ochtends ook nog een sms’je.

Hoe laat de bezorger precies voor de deur staat? Dat kunnen we niet met zekerheid zeggen. De ene bestelling gaat nu eenmaal wat sneller dan de andere. In onze planning gaan we daarom uit van een gemiddelde. Het tijdvak in de e-mail is daarop gebaseerd.

Geen e-mail of sms ontvangen?

Dan kun je ons het beste even een WhatsApp-berichtje sturen op nummer 06 13 78 41 57 (maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur). Onze klantenservice helpt je dan verder.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Start een WhatsApp gesprek

Stuur een bericht naar 06-13784157 om een WhatsApp gesprek te starten.

Reactie op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 18.00 uur.



Adres

PostNL Extra@Home
Basicweg 10-12
3821 BR Amersfoort

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.