Menu

Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling door Extra@Home bezorgd / opgehaald?

Je ontvangt van ons een e-mail als het zo ver is (meestal de avond of nacht ervoor). Op de dag zelf sturen we je 's ochtends ook nog een sms met het tijdvak waarin je bestelling wordt bezorgd / opgehaald. We kunnen je helaas niet precies vertellen hoe laat onze bezorgers voor de deur staan. Ze bezorgen op een dag natuurlijk meerdere bestellingen en de ene bezorging duurt wat langer dan de andere.

Geen bericht ontvangen?

Dan kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice (ma t/m vr van 08.00 tot 20.00 uur en za van 09.00 tot 17.00 uur). Dit kan door een berichtje te sturen via WhatsApp.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Start een WhatsApp gesprek

Stuur een bericht naar 06-13784157 om een WhatsApp gesprek te starten.

Reactie op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 18.00 uur.



Adres

PostNL Extra@Home
Basicweg 10-12
3821 BR Amersfoort

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.