Menu

Veelgestelde vragen

Correctiefactuur

Sorry, we versturen geen aparte correctiefactuur. Eventuele verrekeningen (creditering) vind je terug op je eerstvolgende factuur. En natuurlijk ook in je factuuroverzicht op Mijn PostNL.

Ga naar Mijn PostNL

Heb je na verrekening nog een bedrag van ons tegoed? Dan storten we dat terug op je rekening. In principe gebeurt dit altijd binnen de betalingstermijn die we met jou hebben afgesproken. Dus geldt voor jou een betalingstermijn van 14 dagen, dan krijg je je geld ook binnen 14 dagen terug.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek