Menu

Veelgestelde vragen

Klopt het dat er op de factuur een andere naam staat dan voorheen?

Ja, dit klopt. Eerder was dit nog de bedrijfsnaam die je zelf bij ons opgaf. Voortaan staat de juridische naam van de organisatie opgenomen in de facturen, zoals je hem ook hebt geregistreerd bij de Kamer van Koophandel. Zo voldoen we helemaal aan de regels zoals die door de Belastingdienst zijn gemaakt.

Bekijk hoe u uw adres wijzigt waar de factuur naar wordt verstuurd.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek