Menu

Veelgestelde vragen

Wat betekent de regel 'depotbedrag' op mijn factuur?

Het depotbedrag is een waarborgsom die je stort als je start met het afnemen van onze diensten en gebruik maakt van maandelijkse facturatie. Eén keer per jaar ontvang je hiervoor een aparte factuur. Het depotbedrag wordt gebaseerd op het verwachte maandelijkse verbruik. Als na controle de hoogte van het depotbedrag toch verschilt, dan wordt het nog aangepast aan het werkelijke gebruik. Je ontvangt hiervoor een aparte factuur. Als je ervoor kiest geen gebruik meer te maken van onze diensten, dan ontvang je het depotbedrag weer terug.

Wat als ik geen depotbedrag wil betalen?

Dan bieden we je de mogelijkheid om wekelijks te betalen met automatische incasso.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek