Menu

Veelgestelde vragen

Details van factuur

Alle details van je factuur zijn te vinden op Mijn PostNL:

  1. Log in op Mijn PostNL
  2. Klik op ‘Facturen’ of ga via ‘Inzicht’ naar ‘Facturen’
  3. Zoek je factuur op klantnummer, factuurnummer of per periode
  4. Juiste factuur gevonden? Klik op de factuurregel voor meer details. Klik op de pdf-knop als je de factuur wilt openen 
  5. Je kunt bij ‘Downloads’ ook een gedetailleerd overzicht van je factuur downloaden in Excel
Bekijk de stappenkaart voor meer informatie over je factuur en orderoverzicht.
 
Het komt soms voor dat we oudere orders later factureren. Dit zie je terug in het verbruiksoverzicht bij transactiedatum (kolom E) en creatiedatum (kolom F). Op de transactiedatum hebben we de dienst verleend en op de creatiedatum hebben we de dienst verwerkt in onze administratie.

Nog geen PostNL-account?

Maak een PostNL-account aan

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Start een WhatsApp gesprek