Veelgestelde vragen

Wat is het verschil tussen 'factuurperiode' en 'abonnementsperiode'?

Met factuurperiode bedoelen we de week of maand waarover de factuur gaat. Deze staat op iedere factuur.

Er zijn ook producten (postbus, antwoordnummer) waarbij er geen wekelijkse of maandelijkse facturatie is. Je betaalt dan in één keer abonnementskosten voor een heel jaar (de abonnementsperiode). Ook de abonnementsperiode staat vermeld op de 2e pagina van je factuur.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.