Veelgestelde vragen

Wat betekent 'portincident' (verzonden of ontvangen onderfrankering)?

Portincidenten zijn poststukken die onvoldoende zijn gefrankeerd. Ben jij de afzender van deze post? Dan vragen we je om alsnog te betalen. Op je factuur staat dan 'verzonden onderfrankering' onder het kopje ‘losse post’. Is de afzender onbekend, dan brengen we de kosten in rekening bij de geadresseerde als ‘ontvangen onderfrankering’. Op die manier kunnen we belangrijke post toch gewoon bezorgen.

Hoe wordt het te betalen bedrag berekend?

Het bedrag bestaat uit 2 delen:

  1. Het tekort aan postzegels, afgerond naar de waarde van een hele postzegel.
  2. Administratiekosten

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.