Menu

Veelgestelde vragen

Klantnummers toevoegen aan Mijn PostNL-account

Zijn er binnen jouw organisatie meerdere klantnummers in gebruik? Dan kan het handig zijn om die toe te voegen aan je account. In Mijn PostNL is dit zo gedaan:

  1. Log in op Mijn PostNL
  2. Ga naar 'Mijn Account', en klik achtereenvolgens op 'Klantnummerinstellingen' en 'Autorisaties'
  3. Hier kun je klantnummers toevoegen aan je account

Lukt het niet om zelf klantnummers toe te voegen? Neem dan contact op met de beheerder van het Mijn PostNL-account. Weet je niet wie de beheerder is binnen jouw organisatie? Dat kun je als volgt opzoeken in Mijn PostNL:

  1. Ga naar 'Mijn Account'.
  2. Klik op het tabblad 'Persoonlijke instellingen', en vervolgens op 'Klantnummers'
  3. Hier zie je wie de beheerders zijn binnen jouw organisatie

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek