Menu

Veelgestelde vragen

Waarom is Mijn PostNL-account geblokkeerd?

Je account wordt automatisch geblokkeerd na meerdere mislukte inlogpogingen. Wacht in dat geval 15 minuten en probeer het daarna nog eens met de juiste gegevens. Let op: het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.

Weet je je wachtwoord niet meer? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’ om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Account nog steeds geblokkeerd?

Dan kun je het beste even contact met ons opnemen. Onze contactopties vind je hieronder.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek