Menu

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

De Mijn PostNL-beheerder van jouw primaire klantnummer kan je account deactiveren. Je account wordt hierbij verwijderd uit Mijn PostNL en je kunt dan niet meer inloggen in Mijn PostNL. Wil je jouw autorisaties alleen (tijdelijk) laten intrekken voor een specifiek klantnummer? Neem dan contact op met de beheerder van het desbetreffende klantnummer. Je vindt de contactgegevens van de beheerders in je persoonlijke instellingen onder klantnummers.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Start een WhatsApp gesprek