Menu

Veelgestelde vragen

Hoe verzend ik een rembours zending met Parcelware?

Als u een zending aanmaakt en voor rembours kiest kunt u het bedrag invullen en desgewenst een rembourskenmerk. Parcelware zal bij het verzenden naast het label de invulling van een rembourskaart printen. Deze kaarten kunt u op de PostNL website bestellen.

Voor het aanmaken van een rembours zendingen dient u eerst een bank aan uw afzender toe te voegen. Hiervoor gaat u naar het menu 'Stamgegevens' en daarna 'Afzenders'.

Parcelware Desktop

Dubbelklik op uw afzender en klik op het tabblad "Bankrelatie". Klik op toevoegen en vul de naam, het rekeningnummer en IBAN in. Klik op toepassen om de gegevens op te slaan.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek