Menu

Veelgestelde vragen

Klantgegevens aanpassen

Adres-, contact- en andere gegevens kun je eenvoudig zelf aanpassen in Mijn PostNL:

  1. Log in op Mijn PostNL
  2. Ga naar 'Mijn Account', en klik vervolgens op 'Klantinformatie'
  3. Op deze pagina kun je je gegevens wijzigen

Lukt het niet om je gegevens zelf aan te passen? Neem dan contact op met de beheerder van het Mijn PostNL-account. Weet je niet wie de beheerder is binnen jouw organisatie? Dat kun je als volgt opzoeken in Mijn PostNL:

  1. Ga naar 'Mijn Account'
  2. Klik op het tabblad 'Persoonlijke instellingen', en vervolgens op 'Klantnummers'
  3. Hier zie je wie de beheerders zijn binnen jouw organisatie

Ga naar Mijn PostNL

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Start een WhatsApp gesprek