Veelgestelde vragen

Geen bericht van 'U heeft post'

Is er geen post voor je? Dan ontvang je die dag ook geen bericht van ‘U heeft post’. 

Heb je geen bericht ontvangen maar ligt er wél post in je postbus? Soms kunnen we je niet informeren via ‘U heeft post’. Dat geldt voor deze soorten post: 

  • post die wordt bezorgd door andere postbedrijven 
  • poststukken zwaarder dan 350 gram 
  • post gericht aan een NAPO-adres
Ontvang je helemaal geen meldingen of post meer? Neem dan contact met ons op via de contactopties onderaan deze pagina.

Nog niet aangemeld voor ‘U heeft post’?

Ga naar onze pagina U heeft post voor meer informatie over en het aanvragen van deze berichtenservice.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.