Menu

Veelgestelde vragen

Geen bericht van 'U heeft post'

Is er helemaal geen post voor je? Dan ontvang je die dag natuurlijk ook geen bericht van ‘U heeft post’.

Heb je geen bericht ontvangen maar wél post in je postbus? Waarschijnlijk gaat het dan om één van deze soorten post:

  • post die wordt bezorgd door andere postbedrijven
  • poststukken zwaarder dan 350 gram
  • post gericht aan een NAPO-adres

Voor al deze soorten geldt dat we je niet kunnen informeren via ‘U heeft post’.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek