Menu

Veelgestelde vragen

Ik maak gebruik van de dienst 'U heeft post'. Waarom heb ik geen bericht ontvangen over de post in mijn Postbus?

U ontvangt alleen bericht als er post in uw postbus is bezorgd. Zo niet, dan ontvangt u geen e-mail. Daarnaast zijn sommige soorten post uitgesloten van de dienst ‘U heeft post’.

U ontvangt geen e-mail over de volgende producten:

  • Post zwaarder dan 350 gram
  • Geadresseerde post, bezorgd door een ander postbedrijf dan PostNL
  • Ongeadresseerde post (zoals Huis-aan-Huis folders)
  • Post verstuurd met Betalen bij Ontvangst
  • Post verstuurd met Betaalservice
  • Gerechtelijke brieven
  • Post verzonden door Buitenlandse Zaken en /of naar een NAPO (Netherlands Army Post Office Number) adres.
Aanmelden 'U heeft post'

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek