Menu

Veelgestelde vragen

Verhuizen met een postbus

Ga je verhuizen en is je nieuwe adres te ver van je postbus? Dan kun je twee dingen doen:

1. Nieuwe postbus aanvragen

Dit is zo gedaan in Mijn PostNL. Daarna kun je je oude postbus opzeggen. Ga naar Mijn PostNL

Ben je geen zakelijke klant? Klik dan hieronder om een nieuwe postbus aan te vragen.

Postbus aanvragen

2. Post laten doorsturen

Wil je je post laten doorsturen naar je nieuwe adres of postbus? Dat kan met onze zakelijke doorzendservice.

Doorzendservice aanvragen

Let op: maak je gebruik van onze brengservice? Geef dan even je nieuwe adres aan ons door, dan zorgen we ervoor dat de post op je nieuwe adres wordt bezorgd. Ook dat kan eenvoudig in Mijn PostNL. Wil je je brengservice liever opzeggen? Dan kun je dat tegelijk met je oude postbus doen.

Maak je gebruik van onze doorzendservice? Deze vervalt automatisch op het moment dat je je oude postbus opzegt. Ontvang je nog post, dan sturen we die terug naar de afzender.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Bellen met de Klantenservice van PostNL

Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.

Bellen



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek