Menu

Veelgestelde vragen

Waarom kan ik mijn labels niet uitprinten?

Krijg je wel een PDF met labels te zien als je een zending aanmaakt, maar lukt het niet om te printen? Controleer dan je printer en printerinstellingen. Mijn PostNL gebruikt de printerinstellingen van je browser. Wanneer je een zending aanmaakt, kies je tussen twee opties: printen met een labelprinter of printen met een A4-printer. Om met een labelprinter te printen, kies je het PDF-document waarin de labels als losse A6-labels worden weergegeven. Om met een A4-printer te printen, kies je voor het PDF-document waarin vier A6-labels op één A4 staan. Bij het printen krijg je de optie om een printer te kiezen en de instellingen hiervan aan te passen.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Start een WhatsApp gesprek