‘De meeste marketeers vinden dit niet heel sexy’

Maar je pakt er wél de aandacht mee

🕑 2 minuten
Direct mail saai of ouderwets? Echt niet. In drie korte video’s zie je hoe post juist opvallend goed werkt in een wereld vol digitale prikkels.

Consument ziet reclamepost in de Mijn Post omgeving in de PostNL-app

Marketeers Colin Bom (Greenwheels) en Tetske van Loon (Otrium) vertellen hoe zij post inzetten om hun klanten écht te raken. Bekijk de video’s en zie hoe post zorgt voor meer aandacht en conversie. Maar ook hoe je klantdata slim gebruikt in je direct mail. En ontdek waarom succesvolle merken post nog altijd inzetten.

Succesvolle direct mail campagnes

In deze video gaan Colin en Tetske met elkaar in gesprek over de kracht van post. Ze behandelen stellingen over direct mail en geven voorbeelden van succesvolle direct mail campagnes.

Attentiewaarde en storytelling

In de tweede video praten Colin en Tetske over de kracht van post aan de hand van nieuwe stellingen. Ze hebben het over de attentiewaarde van direct mail en de mogelijkheden voor storytelling.

Klantdata en meer conversie

In deze laatste video behandelen de marketeers weer nieuwe stellingen over de kracht van post. Ze praten over hoe je klantdata kunt inzetten en je conversieratio kunt verhogen.

Direct aan de slag?

Start met direct mail in 4 eenvoudige stappen.

Op zoek naar meer?

Ik wil direct mail!

Overweeg je om voor je campagne een direct mail in te zetten?

E-commerceplein

Overzicht van alle tips, klantcases en artikelen op het e-commerceplein. Filter op je interesses.

Ik weet genoeg!

Overtuigd van PostNL? Maak een zakelijk account aan en start met versturen.