#3: Hoe duurzame marketing je merk sterker maakt
In deze aflevering aandacht voor duurzaamheid in marketing en het belang daarvan voor je merk én je klanten. Consumenten hechten steeds meer waarde aan duurzaamheid. De tijd dat je als bedrijf kon zeggen dat je groen bent is voorbij. Nu is het zaak om je duurzame kant te laten zien. En te bewijzen bij alles wat je doet. Dus ook in de communicatie met je klanten. Wil je weten hoe jij als marketing- of communicatieprofessional de transitie naar een duurzaam bedrijf kunt versnellen?
Een gesprek in de studio met André Nijhof, professor sustainable business aan Nyenrode Business University en Gerrit Piksen, expert customer insights bij MarketResponse. Deze twee experts vertellen jou waarom duurzame marketing en groener communiceren zo belangrijk is voor de merkbeleving van je klant.
#2: Hoe maak je media meetbaar?
In deze aflevering aandacht voor de meetbaarheid van media, middelen en direct mail in het bijzonder. Om bij je doelgroep onder de aandacht te komen, moet je vaker dan je lief is je marketingportemonnee trekken. Hoe weet je of je die investering er weer uithaalt? En wat levert de inzet van direct mail je op?
Een gesprek in de studio met Ivonne Boumeester (partner en adviseur bij 3MO), Ronald Jansen (consulting partner bij DVJ Insights) en Marieke Schoon (marketingmanager bij PostNL). Drie experts met elk hun eigen kijk op een waardevol onderwerp.
#1: Hoe bereik je jongeren?
In deze aflevering aandacht voor jongeren en in het bijzonder voor generaties Y & Z. Hoe kijken deze digital native generaties naar reclame? Hoe kun je hun aandacht vangen? En nog belangrijker: vasthouden.
Een gesprek in de studio met marketingexpert René Boender. René Boender schreef samen met Jos Ahlers twee boeken over generatie Z en weet als geen ander wat de jeugd beweegt. In deze podcast nemen we de proef op de som en vragen we het de doelgroep zelf. Een gesprek over aandacht en direct mail in het bijzonder.