Lees meer over de kracht van post
Met gerichte en relevante personalisatie val je op, trek je de aandacht en verleid je de lezer om verder te kijken en actie te ondernemen. Het draagt bij aan een positieve beleving van je merk en het versterkt de relatie. Wij deden onderzoek naar het effect van personalisatie in direct mail, benieuwd naar de resultaten?
Direct mail heeft zich in de afgelopen jaren sterk bewezen als communicatiemedium. Ten opzichte van online mediakanalen, heeft het een aantal unieke sterktes. De aandachttijd van ontvangers is langer en de herinnering stabieler. Dat leidt tot grotere interesse, waardering en respons.
Om bij je doelgroep onder de aandacht te komen, moet je vaker dan je lief is je marketingportemonnee trekken. Hoe weet je of je die investering er weer uithaalt? Bij online media zie je de ROI direct terug in je campagneplanner. Maar hoe weet je wat de ‘return’ in euro’s bij direct mail is? Samen met onderzoeksbureau MetrixLab maakten we de rekensom. Nieuwsgierig? Bekijk dan dit whitepaper en voorspel in een paar klikken de echte waarde van jouw directmailcampagne.
Als je jongeren wilt bereiken, denk je waarschijnlijk niet zo snel aan direct mail. Social media als Instagram en Snapchat liggen veel meer voor de hand. Maar is die keuze welk juist? Samen met onderzoeksbureau MetrixLab onderzochten we het effect van direct mail bij verschillende leeftijdsgroepen. De uitkomsten liegen er niet om. Nieuwsgierig geworden? Bekijk dan dit whitepaper.
In deze digitale tijd is persoonlijke aandacht soms ver te zoeken. Mailboxen lopen vol, mailtjes worden vluchtig gescand en soms niet eens geopend. De digitale verzadiging zorgt ervoor dat je als ondernemer op zoek moet naar andere manieren om op te vallen. Hoe doe je dat? In dit whitepaper lees je alles over de vijf consumententrends van nu en hoe je die met aandacht kunt beïnvloeden.
In het huidige medialandschap worden consumenten overspoeld met (reclame)boodschappen. Hoe weet je op welke manier je boodschap onder de aandacht komt en via welke kanalen je het meeste effect bereikt? Voor het eerst is er Nederland onderzoek gedaan naar de vraag hoe we verschillende media in ons brein ervaren en hoe ze aanvullend aan elkaar zijn. In dit whitepaper lees je de meest opvallende uitkomsten.