Voordelen van direct mail
Val op met je boodschap
Post valt meer op dan online middelen. Vooral de combinatie van fysiek én online geeft bewezen beter resultaat dan alleen online.
Geen toestemming nodig
Voor direct mail heb je geen toestemming van de geadresseerde nodig. Bij e-mailen of bellen heb je wél consent nodig van de ontvanger.
Maak het persoonlijk
Val extra op met een originele ontvangstbeleving. Bijvoorbeeld door een opvallend formaat, design of zelfs geur.

De impact van direct mail
Direct mail valt op: een brief, kaart of brochure die direct bij je klant in de brievenbus ligt. Het zorgt bovendien voor een van de hoogste responspercentages van alle communicatiemiddelen. Door bijvoorbeeld je post te combineren met een QR-code naar een actiepagina.

Direct mail voor B2B én B2C
- Voor bedrijven (B2B)
Nieuwe leads of juist relaties versterken? Check. Complexe producten uitleggen? Geen probleem. - Voor consumenten (B2C)
Geef je marketing een persoonlijke touch, bouw aan je merk en zet klanten aan tot actie.
Direct mail versturen in 4 stappen
- 1
Kies je doelgroep
Bestaande klanten of nieuwe prospects? Kies bijvoorbeeld op basis van locatie of interesses. En koppel consumentendata aan je klantgegevens.
- 2
Bepaal je boodschap
Informeren, leads genereren of verkopen? Wij adviseren je graag welk soort direct mail het beste werkt.
- 3
Direct mail ontwerpen en printen
Kies voor een drukker voor een professioneel ontwerp en de beste kwaliteit. Heb je al een ontwerp? Mail ons voor een directmailcheck.
- 4
Verstuur je direct mail
Onze experts adviseren je over het ideale verzendmoment. Heeft het spoed? We zorgen dat het snel geregeld wordt.
