Kracht van aandacht whitepaper

Kracht van aandacht

Thema onder de loep

Whitepaper Impact met je boodschap (cover)

Bij communicatie en reclame denken we al snel aan online middelen. Ten opzichte van online media heeft direct mail een aantal unieke sterktes. In deze whitepaper delen we de belangrijkste inzichten over de impact van direct mail.

Download de whitepaper

Download ook:

Whitepaper De echte waarde van direct mail

Whitepaper Maximaal resultaat uit je campagne halen? (cover)Om bij je doelgroep onder de aandacht te komen, moet je vaker dan je lief is je marketingportemonnee trekken. Hoe weet je of je die investering er weer uithaalt? Bij online media zie je de ROI direct terug in je campagneplanner. Maar hoe weet je wat de ‘return’ in euro’s bij direct mail is? Samen met onderzoeksbureau MetrixLab maakten we de rekensom. Nieuwsgierig? Bekijk dan dit whitepaper en voorspel in een paar klikken de echte waarde van jouw directmailcampagne.

Download de whitepaper

Whitepaper Het effect van direct mail op jongeren

Whitepaper Consumententrends die om aandacht vragen

Whitepaper Media in het brein

Magazine Groener communiceren

Ook interessant