Mijn PostNL

Regel al je postzaken snel en eenvoudig op Mijn PostNL

Op Mijn PostNL regel je jouw postzaken eenvoudig en snel online. Zo maak je eenvoudig digitale orderformulieren aan. Naast orderformulieren maak je ook je aangetekende stukken en pakketzendingen eenvoudig klaar voor verzending.

Voordelen Mijn PostNL

  • Snel, gemakkelijk, overzichtelijk
  • Minder correcties
  • Eenvoudige kostentoewijzing 

Werk je nu nog met handgeschreven formulieren en wil je de overstap maken naar digitaal?

Wat kost het?

Als zakelijke contractklant van PostNL maak je gratis gebruik van de ingelogde omgeving Mijn PostNL. Daarin regel je al je zakelijke postzaken.

Hoe werkt het?

Met Mijn PostNL verwerk je al je postzaken snel en eenvoudig. Orderformulieren voor partijenpost maak je digitaal aan. De dag na aflevering van je partij ontvang je digitaal een orderbevestiging. Je hebt dus de volgende dag al je financiële gegevens van de order binnen. 

Naast orderformulieren voor partijenpost kun je met Mijn PostNL ook aangetekende stukken en pakketzendingen klaarmaken. Tot slot kun je met de ingebouwde Track & Trace mogelijkheden je zendingen volgen van verzending tot en met levering.

Rapportages voor je financiële administratie

Per factuurperiode ontvang je de facturen en een managementrapportage. Met deze rapportage kun je de bij PostNL afgenomen producten en diensten verdelen over je eigen kostenplaatsen. Mijn PostNL voorziet hiermee in de financiële administratie van al je postzaken.

Met een klantnummer van PostNL vraag je eenvoudig een account aan.

Downloads

Heb je vragen over het gebruik van de modules in Mijn PostNL? Bekijk dan de stappenkaarten. Heb je na het bekijken van deze documenten nog verdere vragen, neem dan contact op met het team van Mijn PostNL via 088 – 868 68 68.