Verschil PostNL-account en zakelijk Mijn PostNL-account

PostNL-account

Met een PostNL-account maak je extra makkelijk gebruik van onze diensten. Dit account bevat jouw persoonlijke gegevens. Lees hier wat je allemaal met een PostNL-account kunt doen. Je kunt met dit account helaas niet inloggen op onze zakelijke omgeving Mijn PostNL.

Mijn PostNL-account

Met een Mijn PostNL-account regel je de post voor je onderneming of organisatie. Bijvoorbeeld offertes, facturen en directe mailings. Voor onze zakelijke omgeving heb je een Mijn PostNL-account nodig. Wil je je zakelijke post- en pakketzaken regelen in Mijn PostNL, dan kun je een apart account aanmaken. Op deze pagina lees je meer over zakelijke klant worden bij PostNL.

Heb je een vraag?

Dan ben je bij mij aan het juiste adres! Ik ben chatbot Daan en kan al veel vragen zelf beantwoorden. Komen we er samen niet uit of wil je een echte collega spreken? Dan verbind ik je door.