Menu

Veelgestelde vragen

Niet thuis bij bezorging pakket

Ben je niet thuis als we je pakket komen bezorgen? Of heb je de bezorger gemist? Dan kun je het volgende doen:

Eerste bezorgpoging moet nog plaatsvinden

Vaak is het mogelijk om nog vóór de eerste bezorgpoging een ander bezorgmoment te kiezen. Bekijk hoe je dit kunt doen

Niet thuis bij eerste bezorgpoging

Dan probeert de bezorger je pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuis code’ achter. Met deze code kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, komen we op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer langs.

Niet thuis bij tweede bezorgpoging

Ook dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je je pakket kunt ophalen. Deze informatie vind je ook op Track & Trace en in de PostNL-app.

Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?

We bewaren je pakket twee weken voor je op de PostNL-locatie. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.