Pakketbezorger gemist en geen niet-thuisbriefje ontvangen? Dat klopt.

Vanaf nu informeren we je digitaal over je pakket. Je pakketbezorger levert het pakket gewoon af bij de buren óf bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Je ziet in track & trace waar je pakket is. Ook krijg je een e-mail en vind je in de PostNL-app terug waar je pakket is afgeleverd. Meer info?

Veelgestelde vragen

Uitleg ‘niet-thuiscode’

Bezorger gemist? Vanaf 1 juli 2022 informeren we je via e-mail of de PostNL-app over je pakket. Hebben we geen e-mailadres? Dan krijg je nog wel een niet-thuisbriefje: bij medische post, cadeaus of relatiegeschenken, officiële poststukken (zoals van een notaris) en pakketjes dia via een PostNL-punt zijn verstuurd. Op dit briefje staat een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen. Of vul de code hieronder in.

Goed om te weten

We bewaren je pakket een week op het PostNL-punt. Daarna brengen we het terug naar de afzender.