Pakketbezorger gemist en geen niet-thuisbriefje ontvangen? Dat klopt.

Vanaf nu informeren we je digitaal over je pakket. Je pakketbezorger levert het pakket gewoon af bij de buren óf bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Je ziet in track & trace waar je pakket is. Ook krijg je een e-mail en vind je in de PostNL-app terug waar je pakket is afgeleverd. Meer info?

Veelgestelde vragen

Uitleg ‘niet-thuiscode’

Bezorger gemist? Als je geen PostNL-account hebt of we hebben je e-mailadres niet herkend via de verzender, dan laat de bezorger nog wel een ‘niet-thuisbriefje’ achter. Op dit briefje staat een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen. Of vul de code hieronder in.

Een niet-thuiscode begint altijd met de letters KG, gevolgd door een aantal cijfers. Bijvoorbeeld: KG123456

Heb je geen ‘niet-thuisbriefje’ ontvangen? Dat klopt! Vanaf nu communiceren we zoveel mogelijk digitaal over je pakketje. Lees meer

Goed om te weten

We bewaren je pakket een week op het PostNL-punt. Daarna brengen we het terug naar de afzender.

Track en trace PostNL

Volg je pakket

Land van de ontvanger