Menu

Veelgestelde vragen

Wat kan ik zonder PostNL-account?

De meeste van onze websites zijn gewoon voor iedereen te bekijken - ook als je niet bent ingelogd met een PostNL-account. En natuurlijk kun je zonder account nog steeds gebruik maken van Track & Trace om te zien wanneer we je pakket bezorgen (en eventueel een ander bezorgmoment te kiezen). Hiervoor hoef je alleen je Track & Trace-code en postcode in te vullen.

Voor sommige websites en functies heb je wel een PostNL-account nodig. Bijvoorbeeld als je gebruik wilt maken van de PostNL-app.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.