Menu

Veelgestelde vragen

Wat is een PostNL-account?

Een PostNL-account is een combinatie van een e-mailadres en wachtwoord waarmee je veilig gebruik kunt maken van onze diensten. Bijvoorbeeld het wijzigen van de bezorging van je pakketje als je niet thuis bent. Bovendien heb je met de PostNL-app alles in de hand.

Wat kun je met een PostNL-account?

Met een PostNL-account kun je: 

  • Je pakket volgen en de bezorging wijzigen als je dat je beter uitkomt
  • In de PostNL-app zien welke post naar je onderweg is met MijnPost
  • Persoonlijke postzegels maken en bestellen
  • Post laten doorsturen naar je nieuwe adres met de verhuisservice
  • Artikelen bestellen in de PostNL Webshop 

En er komen steeds meer handige functionaliteiten bij!

Maak een PostNL-account aan

Download de PostNL-app

Download de PostNL-app en log in met je account. Je maakt dan gebruik van nog meer handige functionaliteiten. 

  • Je maakt en verstuurt een gepersonaliseerde kaart met je eigen foto
  • Je koopt een digitale postzegelcode en schrijft hem op je brief om te versturen
  • Je koopt een verzendlabel en laat deze op een PostNL-locatie scannen om een pakketje te versturen. Je hoeft dus niet zelf te printen


App Store    Google Play

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.