Menu

Veelgestelde vragen

Post met Track & Trace niet bezorgd

Is je post met Track & Trace nog niet bezorgd, dan kun je het volgende doen:

1. Controleer de status van je post

Ga naar Track & Trace of open de PostNL-app op je telefoon. Vul de Track & Trace-code en postcode van de ontvanger in. De Track & Trace-code krijg je doorgaans van de afzender. 

Ben jij de afzender? Je vindt de Track & Trace-code op het verzendbewijs dat je krijgt wanneer je je post afgeeft op een PostNL-locatie.

2. Wanneer bezorgen we je post?

Post met Track & Trace bezorgen we doorgaans op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag), maar altijd binnen twee bezorgdagen. Goede kans dus dat je post alsnog wordt bezorgd.

3. Na twee bezorgdagen nog geen post?

Dan kun je afzender contact opnemen met onze klantenservice. Onze collega’s gaan dan op zoek naar een oplossing. 

Ben jij de ontvanger? Vraag de afzender dan om contact met ons op te nemen.

Wat is post met Track & Trace?

Onder post met Track & Trace vallen de volgende soorten post:

  • Aangetekend
  • Verzekerservice
  • Betaalservice
  • Spoedservice
  • Brievenbuspakje+

Vul hieronder de Track & Trace-code in en volg je poststuk.

Track en trace PostNL

Volg uw pakket

Adres van de ontvanger is in:

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.