Menu

Veelgestelde vragen

Post niet bezorgd

Is je post nog niet bezorgd, dan kun je het volgende doen:

1. Controleer het adres van de ontvanger

Het komt weleens voor dat een adres niet klopt of niet meer bestaat. Als afzender kun je dit controleren door postcode en huisnummer hieronder in te vullen.

2. Wanneer bezorgen we je post?

Gewone post bezorgen we doorgaans op de eerstvolgende bezorgdag (dinsdag t/m zaterdag), maar altijd binnen vier bezorgdagen. Goede kans dus dat je post alsnog wordt bezorgd.

3. Na vier bezorgdagen nog geen post?

Post zonder Track & Trace kunnen we niet volgen in onze systemen. Dit betekent dat we helaas niet meer kunnen achterhalen wat er met je post is gebeurd. We vinden het heel erg vervelend, maar in dit geval kunnen we je niet helpen om je post terug te vinden.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.