Menu

Veelgestelde vragen

Retour naar buitenland voor reparatie binnen garantietermijn

Stuur je een artikel terug naar het buitenland voor reparatie (binnen garantietermijn)? Dan hoef je niet nogmaals douanerechten en/of btw te betalen op het moment dat de afzender het gerepareerde artikel weer naar jou toe stuurt. Voorwaarde hierbij is wel dat je de originele uitvoerbescheiden meestuurt.

Als je originele uitvoerbescheiden niet hebt, dan kan het zijn dat de Douane je geen vrijstelling van douanerechten en/of btw verleent. In dat geval zul je dus alsnog moeten betalen om het artikel weer in ontvangst te mogen nemen.

Let op: mocht de afzender onder zijn garantievoorwaarden kosten voor reparatie in rekening brengen, dan zal je hierover wel douanerechten en/of btw moeten betalen.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.