Veelgestelde vragen

Extra gegevens nodig buitenlandse zending

Zie je op track & trace de melding 'extra gegevens nodig'? Dan ontbreken er gegevens over de inhoud en waarde van je pakket. En die hebben wij nodig om aangifte te kunnen doen bij de douane. Dat is verplicht bij pakketten uit een niet-EU land.

Hoe nu verder?

Je ontvangt van ons een brief (Bericht van Aankomst) met daarbij een formulier. Vul het formulier in en stuur het naar ons op. Of maak gebruik van het online formulier. Zodra we de gegevens hebben verwerkt, bezorgen we je pakket binnen vier werkdagen.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek