Veelgestelde vragen

Onbekende order op mijn factuur

Vraagtekens bij een order op je factuur? Op Mijn PostNL kun je zien wie de order heeft aangemaakt, bijvoorbeeld je eigen organisatie of een drukkerij of mailing house.

  1. Log in op Mijn PostNL
  2. Klik op 'Facturen'
  3. Zoek je factuur op klantnummer, factuurnummer of per periode
  4. Juiste factuur gevonden? Klik op de factuurregel voor meer details. 
  5. Download bij ‘Downloads’ een gedetailleerd overzicht van je factuur
  6. In dit overzicht vind je een kolom waarin staat wie de order heeft aangemaakt.
Is de order nog steeds onbekend voor jou en je collega’s? Of klopt er iets niet? Neem dan contact met ons op via onderstaande contactopties. 
 
Bekijk de stappenkaart voor meer informatie over je factuur en orderoverzicht.
 
Nog geen PostNL-account?

Maak een PostNL-account aan

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.