Veelgestelde vragen

(Digitale) postzegel

Barcodelabels krijg je voortaan als je je aangetekende post afgeeft bij een PostNL-punt. Voor de rest verandert er niets. Frankeren doe je nog steeds gewoon met de digitale postzegel.

Misschien is op rekening betalen ook iets voor jou? Daarmee haal je meer uit je aangetekende post. In de Pakketten & Vracht module in Mijn PostNL vul je de verzendgegevens in en maak je een barcodelabel aan. Print het label uit en plak ‘m op de envelop. Je brief is nu ook meteen goed voorgemeld én betaald.

Voordelen

  • Je volgt al je post heel gemakkelijk en je kunt ook de ontvanger op de hoogte houden van de bezorgstatus. Zo heb je je aangetekende post altijd in het vizier.
  • Je kunt je aangetekende zendingen tot 1 jaar na verzending makkelijk opvragen en de verzendgegevens downloaden, handig als je een verzendbewijs langer moet bewaren.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.