Veelgestelde vragen

Vragen over barcodeboeken, pakketzegels en servicezegels

Het gebruik van barcodeboeken en pakketzegels is niet meer toegestaan voor het versturen van pakketten. Op deze pagina lees je informatie over deze verandering.

Waarom stoppen jullie met het gebruik van de barcodeboeken, pakketzegels en servicezegels voor het versturen van pakketten?

Hoe frankeer ik mijn pakketten zonder barcodeboeken, pakketzegels of servicezegels?

Maak je gebruik van Barcodeboek Pakket Frankeermachine & Digitale Postzegel?

Kan ik geld terug krijgen als mijn barcodeboeken, pakketzegels of servicezegels verlopen zijn?

Ik maak gebruik van klantspecifieke barcodeboeken. Hoe neem ik contact op voor vragen?

Ik maak gebruik van barcodeboeken, pakketzegels of servicezegels. Hoe neem ik contact op voor vragen?

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.