Veelgestelde vragen

Postbus opzeggen

Als zakelijke klant zeg je eenvoudig je postbus op in Mijn PostNL. Je kunt je postbus niet telefonisch opzeggen.

Postbus opzeggen in Mijn PostNL

Geen account of ben je consument? Dan kun je gebruikmaken van het opzegformulier.
 
Je hoeft de sleutels van je postbus niet terug te geven. We plaatsen altijd een nieuw slot op de postbus voor de volgende gebruiker. Als je je postbus opzegt ontvang je ook geen berichten meer van ‘U heeft post’. Het is dus niet nodig om je apart af te melden.

Wat is de opzegtermijn

Een zakelijk postbuscontract heeft een looptijd van 12 maanden met een opzegtermijn van 1 maand.

Krijg ik geld terug als ik mijn postbus opzeg?

Zeg je in de tussentijd op? Dan krijg je helaas geen geld terug. Voor consumenten gelden andere voorwaarden. Hier lees je meer over op de pagina Krijg ik geld terug?

Wat gebeurt er met mijn post na het sluiten van de postbus?

Ontvang je nog post, dan sturen we die terug naar de afzender.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.