Menu

Veelgestelde vragen

Hoe zeg ik mijn postbus op?

Dit hangt ervan af of u een zakelijke klant of consument bent.

Zakelijke klant

Opzeggen kan tot uiterlijk één maand voor verlenging van uw contract via Mijn PostNL. Heeft u geen Mijn PostNL-account? Maak dan een Mijn PostNL-account aan of gebruik dan het opzegformulier op onze website.

Maakt u gebruik van onze Brengservice of Zakelijke Doorzendservice? Zeg deze dan op, uiterlijk zes weken voor de laatste dag dat u gebruik maakt van uw postbus.

Consument

Opzeggen kan na afloop van het eerste jaar van uw contract. U heeft dan een opzegtermijn van één maand. Maak hiervoor gebruik van het opzegformulier op onze website.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek