Welkom bij Mijn PostNL

Mijn PostNL is de vernieuwde online omgeving waar u voortaan al uw post- en pakketzaken regelt. Alles wat u al deed kunt u nog steeds doen in Mijn PostNL, zoals het aanmelden van partijenpost en aangetekende zendingen. Bovendien kunt u voortaan gebruik maken van een nieuwe pakketmodule, met extra mogelijkheden voor notificaties en Track & Trace.

Inloggen in Mijn PostNL

Om in te loggen in Mijn PostNL kunt u gewoon uw bestaande inloggegevens gebruiken.

Aan de slag met Mijn PostNL

Gaat u voor het eerst aan de slag met Mijn PostNL? Met de stappenkaarten hieronder maken we u stap voor stap wegwijs.

Uw voordelen

  • Een website voor al uw post- en pakketzaken
  • Gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website
  • Klaar voor de toekomst

Heeft u nog vragen?

Neem dan gerust contact met ons op. U kunt ons bereiken op telefoonnummer
088 868 68 68 of per e-mail.

Stuur een e-mail

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik instellingen en autorisaties aanpassen in Mijn PostNL?

Wat als ik niet akkoord ga met de algemene voorwaarden?

Wat is de URL van Mijn PostNL?

Op welk tijdstip wordt mijn account overgezet?

Welke browser kan ik het beste gebruiken?

Hoe worden gebruikers geïnformeerd over de verhuizing?

Hoe kan een nieuwe gebruiker toegang aanvragen voor Mijn PostNL?

Waar vind ik in Mijn PostNL mijn persoonlijke adresboek?

Ik kan niet inloggen op Mijn PostNL.

Wat is het verschil tussen MijnPost en Mijn PostNL?

Waar vind ik een overzicht van mijn verzonden zendingen?

Hoe werkt de module 'Pakketten & Vracht'?