Ik heb een verkeerd bezorgadres gebruikt. Wat nu?
Heb je je post of een pakket al verstuurd en kom je erachter dat je een fout adres hebt gebruikt? Kijk hier wat je kunt doen.
Heb je je post of een pakket al verstuurd en kom je erachter dat je een fout adres hebt gebruikt? Kijk hier wat je kunt doen.
Dit kunnen we vaak niet meer voor je herstellen. Een volledig nieuw adres opgeven voor de ontvanger is helaas niet mogelijk.
Bij kleine foutjes kunnen we je soms wel nog helpen. Bijvoorbeeld als het huisnummer ontbreekt. Neem dan contact met ons op via de opties onderaan deze pagina.
Heb je je pakket nog niet verstuurd en staat het nog bij je ‘voorbereide zendingen’? Dan kun je deze nog aanpassen of verwijderen.
Heb je je zending wel al voorgemeld? Dan kun je gewoon een nieuwe zending aanmaken. De andere zending verdwijnt na 7 dagen vanzelf uit je overzicht.
Heb je alleen een label aangemaakt met een verkeerd adres, maar nog niks verstuurd? Ook dan kun je dit eenvoudig zelf corrigeren. Zolang je barcode nog niet is gescand, rekenen we geen kosten.