
Digitaal volgen
Voor jouw gemak en voor die van je klanten, digitaliseren we volop. Want ons doel is dat jij en je klanten altijd tevreden zijn over de bezorging van pakketten. Daarom hebben we het digitaal volgen van pakketten getest.
Digitaal volgen zorgt ervoor dat je klanten meer controle hebben over de bezorging. Met als resultaat meer succesvolle bezorgingen en minder retouren. Daarom houden we vanaf 1 juli je klanten volledig digitaal op de hoogte van hun pakket. En nemen we afscheid van het papieren niet-thuisbriefje. En dat is ook nog eens een stuk duurzamer!
Lees wat jij kunt doenDe voordelen voor jouw klant

Up-to-date informatie
Per e-mail en in de PostNL-app ontvangen je klanten altijd de laatste informatie over hun pakket.

Controle over bezorgen
Door gemakkelijk de bezorging te wijzigen en bezorgvoorkeuren aan te passen hebben je klanten controle over waar en wanneer we hun pakketten bezorgen.

Duurzamer bezorgen
Consumenten vinden duurzaamheid steeds belangrijker. Zonder het niet-thuisbriefje besparen we 70.000 kilo papier, ofwel 206 esdoornbomen per jaar!