Digitaal volgen

Digitaal volgen

Voor jouw gemak en voor die van je klanten, digitaliseren we volop. Want ons doel is dat jij en je klanten altijd tevreden zijn over de bezorging van pakketten. Daarom hebben we het digitaal volgen van pakketten getest.

Digitaal volgen zorgt ervoor dat je klanten meer controle hebben over de bezorging. Met als resultaat meer succesvolle bezorgingen en minder retouren. Daarom houden we vanaf 1 juli je klanten volledig digitaal op de hoogte van hun pakket. En nemen we afscheid van het papieren niet-thuisbriefje. En dat is ook nog eens een stuk duurzamer!

Lees wat jij kunt doen

De voordelen voor jouw klant

Up-to-date informatie

Up-to-date informatie

Per e-mail en in de PostNL-app ontvangen je klanten altijd de laatste informatie over hun pakket.

Controle over bezorgen

Controle over bezorgen

Door gemakkelijk de bezorging te wijzigen en bezorgvoorkeuren aan te passen hebben je klanten controle over waar en wanneer we hun pakketten bezorgen.

Duurzamer

Duurzamer bezorgen

Consumenten vinden duurzaamheid steeds belangrijker. Zonder het niet-thuisbriefje besparen we 70.000 kilo papier, ofwel 206 esdoornbomen per jaar!

Geef jij al een e-mailadres mee in de voormelding?

We informeren je klant alleen nog per e-mail en via de PostNL-app over de laatste status van het pakket. Het is dus nóg belangrijker dat wij het juiste e-mailadres in de voormelding meekrijgen. 

Benieuwd hoe het voormelden en digitaal volgen werkt? Bekijk de video.