Menu

Veelgestelde vragen

Niet thuis bij bezorging pakket

Ben je niet thuis als we jouw pakket komen bezorgen? Of heb je de bezorger gemist? Dan kan je het volgende doen:

Eerste bezorgpoging moet nog plaatsvinden

Vaak is het mogelijk om nog vóór de eerste bezorgpoging een ander bezorgmoment te kiezen. 

Kies een ander bezorgmoment

Niet thuis bij eerste bezorgpoging

Dan probeert de bezorger jouw pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ bij je achter. Met deze code kun je een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, komen we op de volgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer bij je langs.

Niet thuis bij tweede bezorgpoging

Ook dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je jouw pakket kunt ophalen. Deze informatie vindt je ook in Track & Trace en in de PostNL-app.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek