Veelgestelde vragen

Verkeerd bezorgadres

Ontvang je post op een verkeerd adres? Of heb je een verkeerd adres gebruikt voor de ontvanger? Lees dan hier wat je kan doen.

Post of pakket naar een verkeerd adres verstuurd?

Heb je post of een pakket al verstuurd en kom je erachter dat je een fout adres hebt gebruikt? Dan kunnen we dit vaak niet meer voor je herstellen. Een volledig nieuw adres opgeven voor de ontvanger is helaas niet mogelijk.
 
Alleen bij hele kleine wijzigingen, zoals het ontbreken van een huisnummer of telefoonnummer van de ontvanger, kunnen we soms iets voor je betekenen. Neem dan contact op via de opties onderaan deze pagina.

Ontvang je post en pakketten op een verkeerd adres?

Is je eigen adres gewijzigd? Of wordt je post vaak op een verkeerd adres bezorgd? Controleer dan in mijn.postnl.nl of het adres klopt dat bij ons bekend is. Je kunt het vinden en wijzigen via ‘Mijn account’, ‘Klantinstellingen’ en dan ‘Correspondentieadres’. Klopt het adres? Dan gaat er iets anders mis. Neem contact met ons op via de contactopties onderaan deze pagina.