Veelgestelde vragen

Pakket naar het buitenland is beschadigd

Heeft de ontvanger jouw pakket beschadigd ontvangen? Dat is heel vervelend. We leggen je hieronder uit hoe je schade meldt. Zo kunnen we de schade goed beoordelen, mogelijk een vergoeding bieden en hopelijk schade in de toekomst voorkomen.

Hoe werkt het?

  • Neem binnen 7 dagen contact met ons op om de schade te melden via de contactopties onderaan deze pagina. 
  • De ontvanger moet ook binnen 7 dagen de schade melden bij de buitenlandse postorganisatie. Valt het land buiten de Europese Unie? Dan moet de postorganisatie ook een proces verbaal opmaken. 
  • Zorg voor voldoende foto’s van de verpakking, opvulmaterialen, inhoud van het pakket en de schade. 
  • Bewaar de verpakking en opvulmaterialen totdat het onderzoek is afgerond. 
  • We kunnen alleen onderzoek doen voor een mogelijke vergoeding als je het pakket verzekerd of aangetekend hebt verstuurd. Hier hebben we de inkoop- of verkoopfactuur en alle douaneformulieren voor nodig.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.