Menu

Veelgestelde vragen

Vragen over postbusfactuur

Het abonnement van je postbus wordt ieder jaar verlengd. Je ontvang dus één keer per jaar een factuur. Op blad 1 van de factuur staat in welke week we je abonnement hebben verlengd. Op het volgende blad zie je om welke postbus het gaat en wat de looptijd is van het abonnement.

We zijn verplicht om btw in rekening te brengen over de abonnementskosten van je postbus.

Maak je naast je postbus gebruik van andere producten of diensten van PostNL? Dan zie je de kosten van je postbus terug op je reguliere factuur.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek