Post niet bezorgd

Is je post nog niet bezorgd? Dan kun je het volgende doen:

1. Controleer het adres van de ontvanger

Het komt weleens voor dat een adres niet klopt of niet meer bestaat. Als afzender kun je dit controleren door postcode en huisnummer in te vullen op postnl.nl/adres-zoeken.

2. Wanneer bezorgen we je post?

Gewone post bezorgen we normaal gesproken op de eerstvolgende bezorgdag (dinsdag t/m zaterdag), maar altijd binnen 4 bezorgdagen. Goede kans dus dat je post alsnog wordt bezorgd.

3. Na 4 bezorgdagen nog geen post?

Post en brievenbuspakjes zonder track & trace kunnen we niet volgen in onze systemen. Dit betekent dat we helaas niet meer kunnen achterhalen wat er gebeurd is en waar je post is. Ontvang je vaker of al langer geen post meer? Neem dan contact met ons op via onderstaande contactopties. Dan gaan we kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Rouwpost niet bezorgd?

Heb je vragen over rouwpost of is er iets misgegaan bij de bezorging? Lees dan verder.

Meer over rouwpost