Inhoud post of pakket mist
Mist (een deel van) de inhoud van je post of pakket? Dat is vervelend. Lees hieronder wat je kunt doen.
Mist (een deel van) de inhoud van je post of pakket? Dat is vervelend. Lees hieronder wat je kunt doen.
Of je in aanmerking komt voor schadevergoeding, is afhankelijk van de manier van versturen.
Onverzekerde pakketten komen niet in aanmerking voor een schadevergoeding. Je kunt de schade uiteraard wel bij ons melden met behulp van onderstaande contactopties. Zo kunnen we voorkomen dat het nog een keer gebeurt.
Als je het pakket met een van de volgende verzendopties hebt verstuurd, kom je mogelijk in aanmerking voor een schadevergoeding:
De hoogte van de schadevergoeding is afhankelijk van de waarde van de inhoud van het pakket en de gekozen verzendoptie.
Om in aanmerking te komen voor schadevergoeding moet je de schade binnen 7 dagen na bezorging bij ons melden (uitgezonderd zon- en feestdagen).
Je kunt hiervoor als zakelijke afzender direct digitaal een case aanmaken via MijnPostNL Zakelijk. Klik daar op de Service & Contact-pagina op de blauwe knop ‘ik heb een vraag’. Of zoek de zending op in het zendingoverzicht en kies voor ‘cases’. In de zakelijke PostNL-app is het ook mogelijk om een case aan te maken.
Het volgende moet je meesturen: