Zakelijke doorzendservice

Laat je zakelijke post tijdelijk op een ander adres bezorgen

Gaat je bedrijf verhuizen of ben je tijdelijk niet op kantoor? Met onze Zakelijke Doorzendservice sturen we al je zakelijke post, ook uit je Zakelijke Postbus, automatisch door naar het adres dat jij kiest. Zo mis je nooit belangrijke post.

De voordelen van de Zakelijke Doorzendservice

  • Zelf online regelen

    Van aanvraag tot wijziging: je regelt het snel in Mijn PostNL Zakelijk.

  • Zelf de periode bepalen

    Je kiest zelf hoe lang je post doorgestuurd moet worden - tot maximaal 12 maanden.

  • Laat je post doorsturen

    Wij sturen alle zakelijke post automatisch door, ook vanuit je Zakelijke Postbus.

Hoe werkt de Zakelijke Doorzendservice?

  1. 1

    Ga naar Mijn PostNL Zakelijk

    Log in of maak een account aan. Doe dit minimaal 5 werkdagen van tevoren. Zo weet je zeker dat je je post op tijd op je andere tijdelijke adres ontvangt. 

  2. 2

    Kies je adres en doorzendperiode

    Geef aan van welk adres naar welk adres je post moet worden doorgestuurd, en voor welke periode.

  3. 3

    Wij sturen je post door

    Alle post die aan jouw bedrijf of je Zakelijke Postbus is geadresseerd, sturen we naar het nieuwe adres.

    Let op: je kunt de Zakelijke Doorzendservice niet combineren met de Brengservice op hetzelfde adres.

Wat kost het?

De kosten hangen af van hoe lang je je post wilt laten doorsturen. Je ziet het exacte bedrag tijdens je aanvraag. Of bekijk het in ons tarievenboekje.

De betaling verloopt via automatische incasso. De kosten schrijven we af van het rekeningnummer dat aan je klantnummer is gekoppeld.

Extra handig bij je Zakelijke Doorzendservice

Haalservice

Laat je uitgaande post en pakketten ophalen op vaste dagen.

Zakelijke Postbus

Een eigen postadres buiten je kantoor of huis.

Particuliere Doorzendservice

Laat je post tijdelijk doorsturen van je huisadres naar een vakantieadres.

Heb je nog vragen?

Staat je vraag er niet tussen? Bekijk alle vragen.