Pakket op ander moment of bij PostNL-punt laten bezorgen

Wil je toch liever het bezorgmoment of de locatie wijzigen? Dan kan dat vaak van tevoren nog. Maar als je pakket eenmaal onderweg is, lukt dat helaas niet meer.

Hoe pas ik het bezorgmoment vooraf aan?

  1. 1

    Log eerst in op je PostNL-account

    Ga naar de track & trace van je pakket. Daar zie je de bezorgopties.
  2. 2

    Pas het bezorgmoment of de locatie aan

    Zolang we je pakket nog niet hebben gesorteerd, kun je kiezen voor een ander bezorgmoment of andere locatie. Als dat het geval is vind je de knop 'bezorging wijzigen' op de track & trace van je pakket.

  3. 3

    Maak je keuze

    Selecteer wat voor jou het beste uitkomt. Je ziet direct wat er mogelijk is.

Waarom kan ik het bezorgmoment niet meer wijzigen?

Zit je pakket al in de bus van de bezorger? Dan kun je het bezorgmoment of de bezorglocatie helaas niet meer wijzigen.

Bepaal voortaan zélf waar we je pakketten bezorgen

In je PostNL-account stel je 1 keer je bezorgvoorkeuren in voor al je pakketten. Zo bepaal je zélf waar we je pakketten standaard bezorgen. Ook als je niet thuis bent!

Heb je een vraag?

Dan ben je bij mij aan het juiste adres! Ik ben chatbot Daan en kan al veel vragen zelf beantwoorden. Komen we er samen niet uit of wil je een echte collega spreken? Dan verbind ik je door.